לימודי שענות

למי מתאימים לימודי שענות?

האם ידעתם שהשעון של מארי אנטואנט נחשב לעילית של השעונים משום שהוא נחשב ליצירה המסובכת ביותר בעולם השעונים, והוא עולה באיכות שלו גם על השעונים הדיגיטליים הטובים ביותר שיש בשוק כיום למרות שהוא יוצר בשנת 1700? השעון הינו 40 שנים של מלאכת מחשבת והוא עשוי זהב וכסף ונאסף כפריט אומנות לאחר הוצאתה להורג של המלכה הראוותנית.

שעונים ובעיקר שעוני יוקרה היו מאז ומתמיד סמל סטטוס, ולכן אם אתם מרגישים שעובדות על שעונים מרגשות אתכם, כמו גם הרכבת שעונים, שעוני היוקרה, כיול שעונים, ליטוש יהלומים המשובצים על שעונים, ירידה לפרטי פרטים שעל שענות ושענות באופן כללי – הרי שקורס שענות יכול מאד להתאים לכם.

אז למי מתאים קורס שענות?

קורס שענות הוא קורס שמתאים לכל מי שרוצה לעסוק במקצוע המרתק שמכיל יוקרה, פרטים קטנים, דיוק ותרגול פרונטאלי של הרכבת שעונים במעבדת שעונים. העבודה של השענות בקורס הינה ממש כמו שענים מקצועיים בהם לומדים לפרק ולהרכיב שעונים, לכייל שעון, לאטום אותו נגד מים, להבין מהם שעוני יוקרה, ללטש אבנים ועוד.

קצת פרטים טכניים על קורס שענות

קורס שענות מתאים לכל מי שיש לו 10 שנות לימוד, כאשר תנאי הקבלה משתנים ממוסד אקדמי אחד לשני. הקורס הינו קורס רציני ומקצועי, וכדי לסיים אותו חובה לעמוד במבחינים והנוכחות הינה גם בגדר חובה. משך קורס שענות הינו כ 10 חודשים עם מפגש שבועי של 3 שעות.

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

כיצד ניתן להשתלב בעולם המקצועי לאחר הקורס?

לאחר קורס השענות ניתן להשתלב בעולם המקצועי בארץ ובחו"ל. מי שיתמקצע יוכל לעבוד בחברות גדולות, במותגי יוקרה, כשען עצמאי, ועוד. במקצוע ניתן להשתלב בתחום השענות, התכשיטים ושעוני היוקרה.

מהי תוכנית הלימודים בקורס שענות?

בקורס שכנות לומדים הכל על הרכבת השעון ופרטיו הטכניים, מכירים את המנגנונים של השעון, עוד למדים כיצד מרכיבים ומפרקים שעונים, מבינים את נושא המטוטלת של השעון, איזון השעון, מכירים מותגים שונים, לומדים כיצד ללטש שעונים, וכיצד אוטמים שעונים נגד מים – והכל המעבדת שעונים מאובזרת ומקצועית.

אז אם אתם מרגישים שקורס שענות מתאים לכם – זה הזמן להירשם לקורסי השענות שלנו!