תיקון שעוני סונטו – קהל היעד לתיקון כה חשוב

אנו משתמשים בכל כך הרבה סוגי שעונים ביום יום שלנו, בין אם אלה שעונים שאנו משתמשים בהם עבור היום יום שלנו, שאנו יוצאים איתם לפגישות, או שאלה שעוני ספורט. שעוני הספורט מתחלקים להרבה סוגים, והעולם האלקטרו-טכנולוגי הביא איתו הרבה מאוד חידושים ופיתוחים, כאלה שעוזרים למתאמן לפעול על פי התכנית שלו, ותוך כדי להיות בבקרה כלפי האימון שלו, על מנת לעשות את כל הדברים במדויק. הבעיה מגיעה כאשר שעונים אלו מתקלקלים, הרי שהם לא זולים, לכן צריך להיות אדם מסוים שיודע עדיין לתקן אותם.

מדוע אנו זקוקים לשעון מסוג כזה?

הסיבה היא פשוטה, והיא בגלל שהעולם שלנו הוא מתקדם. מדוע להשאיר הכל מאחור? מדוע לא להתקדם עם הטכנולוגיה, ולעשות את האימונים שלנו מדויקים הרבה יותר, ועל הדרך גם לשמור על עצמנו מכל צרה?

כיצד מתקנים שעון זה במידה והוא מתקלקל?

הבעיה מגיעה כאשר שעון יקר כזה מתקלקל, והסיבה היא בגלל שהשעון בנוי על מערכת אלקטרונית מזערית, שלא כל אחד יודע ויכול לתקן אותה. על מנת לבצע תיקון של שעוני סונטו, אנו זקוקים לאדם מקצועי שיודע כיצד להתעסק עם המכשירים הללו, וכיצד לבצע תיקון של המערכת הזאת.

מה כוללת המערכת?

המערכת כוללת הרבה אופציות לספורטאים:

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

  • מדידת מרחק – על מנת שנוכל להעריך את אפקטיביות הפעילות, אנו נרצה להעריך את הזמן שלו, מנגד למרחק שביצענו את המאמץ.
  • עומק צלילה – ישנם שעונים שבנויים על מערכת פנימית, שעל פי הלחץ, יודעת למדוד את העומק שבה היא נמצאת
  • דופק – אחד הדברים החשובים, הוא הבקרה שלנו על עצמנו, ובכדי לעשות זאת, ולא להזיק לעצמנו, אנו זקוקים למודד דופק. שיטה נוספת למדוד דופק, היא למדוד את מספר הדפיקות ב-6 שניות, ולהכפיל ב-10, וכך תוכלו לבדוק את מספר הפעימות של הלב בדקה, תוך פחות מ-10 שניות.

מי קהל היעד של תיקון שעון זה?

קהל היעד הם ספורטאים, מדריכי ספורט, וכל מי שמוצא שימוש יעיל בשעון. על מנת לדעת למי לפנות, אנו ממליצים לכם להגיע לקבוצות קרוספיט, צוללנים, או קבוצות ריצה.