תיקון שעוני סקאגן

תיקונים לשעוני סקאגן

חברת סקאגן היא חברת שעונים מוכרת ומוערכת מדנמרק, שנוסדה בשלהי סוף השמונים – בשנת 1989. מי שהקים את החברה היו בני זוג – הנריק ושרלוט, שהשעונים שלהם פרצו במהרה לתודעת הצרכנים וחובבי השעונים. השעונים שהחברה מציעה מכוונים לקהל הגברים והנשים, כאשר הקו העיצובי השלט הוא של שעונים דקים ואלגנטים המשרדים יוקרה.

התיקונים שמבצעים והמחירים המומלצים

תיקון שעוני סקאגן אינו דומה לתיקון של שעונים אחרים, זאת מאחר ועל מנת לתקן אותם חשוב להכיר היטב את המותג, את הדרך בה השעונים פועלים ואת המנגנונים השונים המפעילים אותם. על כן, בעת שנדרש תיקון לשעון, מי שיכול לבצע את התיקון הוא שען מקצועי המתמחה בסוג זה של שעונים. ישנה מניפה רחבה של תקלות או פגיעות אפשרויות בשעון, כאשר כל תיקון חייב להתבצע בדיוק. אילו תקלות שכיחות בשעונים אלו?

התקלה הנפוצה ביותר היא ללא כל ספק החלפת הסוללה. השעונים, לרבות שעוני סקאגן, מבוססים על סוללה שלבסוף נחלשת ויש צורך להחליפה. תיקון מסוג זה הוא במרבית המקרים הזול יותר שכן מדובר על פעולה טכנית של החלפה.

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

כמו כן, ישנם תיקונים יקרים יותר כמו זכוכית שבורה של השעון או רצועה שנקרעה. במעמד התיקון, חשוב לבצע את ההחלפות רק לחלקים מקוריים, זאת מאחר ומדובר על שעוני יוקרה המאופיינים באביזרים איכותיים. על כן, התאמת רצועה והחלפת הזכוכית מסתמנות כתיקונים יקרים יותר, שלעתים יש צורך בהזמנה מיוחדת של החלקים. תיקון שעוני סקאגן נוספים מתבצעים עבור שעונים אלו כוללים כיוון של השעון, תיקון או החלפה של כפתורים ותיקונים של מנגנונים.