שעון סונטו

שירות תיקונים לשעוני סונטו

שעוני "סונטו" הם שעוני ספורט אמינים, המשלבים בין פונקציונאליות חסרת פשרות ובין חזות מרהיבה שהופכת את השעון שלכם לפריט דקורטיבי לכל דבר. השעונים של החברה מיועדים לספורטאים – כאלו הדורשים פתרון של דיוק, אמינות ופונקציות נוספות המאפשרות לשפר את הביצועים. שעוני "סונטו" מאפשרים לכם להנות משעון איכותי ועמיד, גם תחת התנאים המורכבים והסבוכים ביותר כמו טיולים מאתגרים, צלילות, ריצה וענפי אתלטיקה אחרים.

אילו תיקונים מבצעים בשעונים?

השעונים של החברה הינם אמינים מאד, כך שאתם יכולים ליהנות מתפקוד תקין של השעונים לאורך זמן. יחד עם זאת, ישנם תיקונים שיש לבצע כפי שיש לבצע בכל שעון אחר. תיקון שעוני סונטו מתבצע על ידי שענים מיומנים המומחים בסוג זה של שעונים. התיקונים הנפוצים ביותר בשעוני "סונטו" הם תיקונים של החלפת סוללה, כאשר יש באפשרותכם לבצע החלפה של הסוללה ביחד עם בדיקת אטימות, או רק להחליף את הסוללה ללא בדיקה מקדימה.

באשר לאטימות: בהנחה ואתם נוהגים לבצע צלילות עם שעונכם, מומלץ לפחות אחת לשנה לבצע בדיקה שמטרתה לבדוק את אטימות השעון. לעתים, בדיקה מקדימה אחת יכולה למנוע נזק משמעותי המתורגם בסופו של דבר לתיקון יקר מאד.

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

מעבר לכך, תיקון נוסף המתבצע הוא החלפה של הרצועה. מאחר ומדובר על שעון ספורט, ישנם מקרים בהם הרצועה נקרעת לאחר שהיא עברה מספר זעזועים. כל תיקון חייב להתבצע על ידי הידיים המקצועיות ביותר המכירות היטב את השעונים ואת המותג.