סמארטפון לילד או אולי שעון?

הורים שמעוניינים לקנות סמארטפון לילד שלהם, לוקחים בחשבון גם אפשרויות של קניית שעון חכם לילד כחלופה מעשית ובטוחה יותר לטלפון לילדים. הורים רבים מעוניינים שלילדיהם יהיה טלפון על מנת שיוכלו ליצור איתם קשר, אבל סמארטפונים שמיועדים למבוגרים אינם הפתרון הנכון. למעשה, באמצעות שעון, הילד יכול לשמור אתכם על קשר, אתם יכולים לדעת בדיוק איפה הוא נמצא כל הזמן, אתם יכולים אפילו לשלוח לו הודעות והוא יכול לשלוח לכם הודעות וזה כמובן מוצר שיתן לכם לא מעט שקט נפשי, שלווה ורוגע בתור הורים לילדים צעירים.

למה סמארטפונים אינם מומלצים לילדים?

גישה לאינטרנט, שיחות מסוכנות, הודעות טקסט מעבריינים, ותכונות אחרות, אינן בטוחות ילדים, ויש שיטות טובות יותר לשמור על קשר קבוע עם ילדכם. כך, לדוגמא, שעונים חכמים הפכו השנה לטרנד מיינסטרים, ומאמר זה מציג את מה שאתם צריכים לדעת על מנת להרגיש בטוחים לדחות את הסמארטפון לטובת השעון החכם לילדכם.

לילדים רבים בגילאי בית הספר היסודי יש סמארטפונים, והוריהם מרגישים בטוחים בידיעה שהם יכולים להשיג את הילד שלהם בעת הצורך, או שאפליקציית מעקב בטלפון נותנת להם שקט נפשי. אלו הן הסיבות הפופולריות שמובילות הורים רבים לקנות לילדם סמארטפונים. אבל למרבה הצער, קיימות מספר סיבות שמסבירות למה תופעה זו אינה אידיאלית.

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

הסמארטפונים מיועדים לשימוש על ידי מבוגרים, וכוללים גישה לאינטרנט, אפליקציות רשתות חברתיות ואפשרות לקבל שיחות והודעות טקסט מכל אחד, כמו זרים אקראיים ששולחים תמונות שאינן הולמות.

אינכם מעוניינים שהילדים שלכם יתמודדו עם האנשים האלה, ושלא ישתמשו ברשתות החברתיות כשהם עדיין אינם מבוגרים מספיק על מנת לנווט בין הסכנות האפשריות.

מעקב אחר הילד בזמן אמת

סמארטפונים אינם האפשרות היחידה לעקוב אחר ילדים או ליצור איתם קשר, שתי הסיבות העיקריות שמובילות הורים לקניית טלפון חכם לילדים שלהם. השעון החכם לילדים מאפשר לכם להתקשר לילדכם, אבל רק אתם ואנשים אחרים שאתם מציבים ברשימת אנשי הקשר יכולים להתקשר אליהם.

גישה לאינטרנט ואפליקציות רשתות חברתיות צריכות להיות חסומות לחלוטין, וגשש ה-GPS המובנה מאפשר ניטור בזמן אמת על מיקומו של ילדכם. והכי חשוב, מכשירים אלה מתוכננים במיוחד על מנת לאפשר לילדים יותר חופש תוך הגנה עליהם, במקביל ליתרון השקט הנפשי להורים.

טכנולוגיה מתאימה לילדים

יותר ויותר הורים מחפשים חלופות איכותיות לסמארטפונים. הם מעוניינים במכשיר שכולל את גשש ה-GPS הטוב ביותר לילדים, ולא רק את המכשיר העדכני ביותר של טלפון חכם.

הם מעוניינים במכשירים שמיועדים לילדים, ולא בטכנולוגיה מתקדמת למבוגרים. כשזה מגיע לשעונים חכמים לילדים, קשה שלא לראות את היתרונות.

שעון טלפון לילדים קל לשימוש

הביקוש לשעונים חכמים לילדים נמצא בעלייה, מה שמוביל את יצרני השעונים החכמים להתמקד בעיצובים שמספקים פתרונות לצרכים של ילדים והורים. לרוב המכשירים יש פונקציות בסיסיות שמקלות על ילדים מגיל חמש לתפעל אותם.

מצד שני, סמארטפונים מעוצבים בהתאמה למבוגרים, מה שמקשה על מציאת מכשירים ניידים שמתאימים לגיל הילדים שלכם. מכיוון ששעוני טלפון לילדים חוסמים אתרים שאינם מתאימים לילדים, כמו רשתות חברתיות, והם מתוכננים במיוחד לילדים, מכשירים אלו קלים ופשוטים לשימוש לילדים.

איך לבחור את השעון או הסמרטפון המתאים?

בין אם השכנעתם ששעון חכם עבור הילד שלכם הוא המוצר המתאים, ובין אם אתם עדיין מעוניינים ברכישת סמרטפון, חשוב מאוד להתאים את המוצר לגיל של הילד ובעיקר לצרכים שלכם. השוו בין כמה מוצרים, בדקו המלצות ורק אז בחרו את הגאדג’ט המתאים ביותר.