החלפת סוללה לשעון עם אטימה כל מה שחשוב לדעת

במאמר זה, נדון בחשיבות של החלפת סוללה לשעון באטמים.

החלפת סוללת שעון באטם היא כל מה שחשוב לדעת. הסיבה לכך היא שקל להחליף אותו והוא חוסך לך כסף בטווח הארוך.

סוללת שעון היא חלק קטן ולעתים קרובות עדין שניתן להחליף באטם. כשהסוללה מתה, עדיין אפשר לגרום לשעון לעבוד אם תחליף את החותם. מאמר זה יספק סקירה כללית של אופן הפעולה של תהליך זה ומה שאתה צריך לדעת לפני החלפת הסוללה.

הדבר העיקרי שיש לזכור כאשר מחליפים סוללת שעון באטם הוא שזה תמיד צריך להיעשות על ידי מומחה או מישהו שיש לו ניסיון עם שעונים. אחרת, זה עלול להוביל לסיבוכים נוספים או לבעיות בשעון שלך.

רוצה לברר אודות לימודי שענות? נא להשאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם!

החלפת סוללת השעון שלך לעולם לא צריכה להיעשות בעצמך מכיוון שיש סיכונים הכרוכים בכך ללא הדרכה מתאימה ממומחה.

– סוללת שעון מחזיקה בדרך כלל 3 שנים.

– בעת החלפת הסוללה, יש להשתמש באטם במקום דבק או סרט.

החלפת סוללה לשעון ברייטלינג

שעוני ברייטלינג הם אחד ממותגי שעוני היוקרה הפופולריים ביותר. יש להם עיצוב ייחודי ומראה מלוטש. שעוני ברייטלינג קיימים כבר למעלה מ-180 שנה והם עדיין רלוונטיים גם היום.

שעון ברייטלינג ידוע בתור האולטימטיבי בשעוני יוקרה, עם העיצוב האייקוני, הנדסת הדיוק והחומרים האקסקלוסיביים שלו. החברה בת ה-89 מייצרת שעונים מאז 1932, אך לאחרונה החלו להשתמש בהחלפת סוללה במקום להחליף אותם בחדשים.

החלפת סוללה לשעון עם אטימה היא אחד התיקונים הנפוצים ביותר שבעלי שעוני ברייטלינג צריכים לבצע, אבל זה יכול לגזול זמן וכסף. עם טכנולוגיית החלפת סוללות, ברייטלינג הקלה על הלקוחות שלהם על ידי החלפת סוללות בלויות מבלי לשלוח את השעונים לתיקון.

ברייטלינג ידועה בשעוני היוקרה שלה מאז 1884, אך ב-2018 הודיעה החברה כי יחליפו את הסוללה המיושנת שלהם בחדשה.

זהו מהלך חכם מברייטלינג מכיוון שזה חלק מהמאמץ שלהם להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. הם גם מחפשים דרכים להפוך את השעון לבר-קיימא יותר בעתיד.

ברייטלינג היא חברת שעונים שוויצרית המייצרת שעונים באיכות גבוהה. החברה קיימת למעלה מ-150 שנה ויש לה מותג אייקוני.

החלפת סוללה לשעוני ברייטלינג הפכה הכרחית לאחר שהחברה שינתה את העיצוב שלה בסוף שנות ה-2000. כבר לא ניתן היה להחליף את הסוללה בערכת תיקון שעונים רגילה, אז ברייטלינג החליטו להוציא דגם חדש של סוללה שיתאים למארז השעונים שלהם.

על מנת להקל על התהליך הזה, הם שיתפו פעולה עם Watchmakers Workshop שיצרו כלי אוטומטי המאפשר למשתמשים להחליף סוללות בשעוני ברייטלינג שלהם ללא כל מומחיות או כלים נדרשים.

החלפת סוללה מחיר

עלות החלפת סוללת שעון תלויה בסוג השעון, בסוג הסוללה ובמה היא מוחלפת.

לדוגמה, אם סוללת שעון מוחלפת בסוללות ליתיום-יון, היא תעלה בין 6$ ל-20$.

אם שעון מוחלף בתנועת קוורץ אנלוגית, ההחלפה תעלה בין 3 ל-4 דולר.

החלפת סוללת שעון היא לא משימה קשה, אבל זה יכול להיות די יקר אם אתה לא יודע איך לעשות את זה. חלק מהשעונים מסובכים יותר מאחרים ודורשים כלים מיוחדים להחלפת הסוללה.

החלפת סוללת שעון אינה משימה קלה. זה דורש תכנון והכנה מדוקדקים על מנת להימנע מפגיעה בשעון או מפגיעה בעצמכם בתהליך.